Tehnika plahvatuslik areng on saanud meie igapäeva suureks osaks ning sarnaselt teistele valdkondadele on ka kinnisvara müük kolinud veebi. Covid-19 kriis tõestas, et arendajatel ja maakleritel on olemas kõik võimalused selleks, et sooritada tehinguid edukalt ka distantsilt. Tulemuslikuks müügiks on vajalik luua huvilises kogemus nagu külastaks ta objekti kohapeal. Selleks aga tuleb tohutu hulga pakkumiste seast silma paista ning omada kindlat digiturunduslikku plaani.
Veebiseminaril peatume järgmistel teemadel:
- Digiturunduse tähtsus ja võimalused uusarenduste müümisel
- Arendaja ja maakler kui bränd
- Millest alustada uusarenduste müüki, strateegia loomine
- Uusarenduste bränding ja disain
- Kanalid
- Millised võimalused on loonud 3D visualiseerimine ja graafiline disain kinnisvara presenteerimiseks
- Tulevikuväljavaated
Veebiseminari viib läbi VUNK asutaja ja projektijuht Tristen Vardja.
Veebiseminar toimub 2. märtsil kell 10.00-11.30 internetis Äripäeva veebiseminaride keskkonnas. Enne veebiseminari saadetakse registreerunud kasutajatele infomeil lingiga, mille kaudu pääseb enne seminari algust veebiseminari keskkonda.
Täpsema info saamiseks: https://pood.aripaev.ee/veebiseminar-uusarenduste-muuk-digiajastul?fbclid=IwAR1h9mXpTjHkQ9GaDif-yzqliGrBqJV47tGUD0V2QXS5Oks_N1MzvntW33E